2016/08/17

WISHLIST - BOOKLIST | Anna Barnes: Önbizalom

Ez az új könyv, amit meg akarok vásárolni, mert egyszerűen annyira lenyűgözően jó! A rajzok benne, meg úgy a design önmagában...

Érezd jól magad a bőrödben, és higgy a képességeidben! 
Te értékeled önmagad? Kész vagy a világ tudtára adni képességeidet és a benned rejlő jót, vagy inkább rejtőzködsz? Ha kételkedsz önmagadban, sőt sokszor bírálod is, akkor ezek az önbizalomhiány jelei is lehetnek, mely visszatarthat téged és megakadályozhatja, hogy elérd a teljes potenciálodat. Az emberek önbizalma törékeny és nem mindenkinél van jelen, ezért sokszor fejlesztésre és megerősítésre szorul. A magabiztos gondolkodást és viselkedést lehet gyakorolni, és idővel szokássá válhat. Tanuld meg ezzel az élvezetes útmutatóval szeretni önmagad és leküzdeni bizonytalanságod!
A könyvben található könnyen követhető tippek segítenek megérteni, hogy mi befolyásolja az önbizalmat, és hogy hogyan fejlesztheted a magabiztosságod és az önbecsülésed egészséges szintre.
Olyan gondolatokat, inspiráló idézeteket, gyakorlatias tanácsokat és technikákat olvashatsz a magabiztosság megerősítéséhez, melyek által megtudhatod:
o hogyan befolyásolják a gondolataid a magadról alkotott képet;
o hogyan sajátíthatod el a magabiztos viselkedés fortélyait;
o hogyan étkezz, pihenj és mozogj, hogy nagyobb legyen az önbizalmad;
o mikor szükséges kezeléseket és terápiát igénybe venned.

Légy Önmagad legjobb változata önbizalmad fejlesztésével!

(Leírás a Líra honlapjáról.)

Nektek tetszik? :)

Szóval ez a könyv, amit a jövő hónapi listámra fel van írva. Ebben a hónapban is megvehettem volna, de erre a hónapra a Sherlock, Lupin & én nevű sorozat 7. részét vettem meg, ami amúgy a legújabb. Ja, és egy német nyelvtanos könyvet (kép hamarosan). Amit egyébként imádok! 
Ugyanis (lehet, hogy már mondtam, de nem hiszem) a továbbtanulásomhoz elengedhetetlen a német, és a suliban nem igazán tudok mit tanulni, ezért idén belekezdtem. Nos, német nyelvtanárt nem igazán találtam, a netes kurzusok meg több mint 50 000 forintba kerülnek, szóval azokat nem igazán nézegettem. Egyedül talán a Duolingoval tudok tanulni, amit nektek is ajánlok. 
De visszatérve a könyvre, annyit had' mondjak el, hogy ha egyszer a kezedbe veszed ezt a könyvet, akkor azonnal beleszeretsz! 
De ez most csak a külsejére vonatkozó rész volt. 
A tartalmáról pedig... nos, annyit, hogy az is rettenetes jó. Legalábbis az, amit a boltban elolvastam. 
Ha még ennél is részletesebben akarsz róla infókat tudni, akkor katt ide.
Ugyan ezen az oldalon meg is rendelheted, én a boltban átvevős változatot ajánlom neked, törzsvásárlói kártya nélkül így 15% jön le belőle, ergo csak 2371 (vagyis inkább 2370) forint a (szerintem) rablás 2790 forint helyett. Mert oké, hogy a pszichológiai témájú könyvek drágák, és ez a könyv is nagyon szép, imádom, de... 159 oldalért 2790 forint? Nos, ezt embere válogatja (vagy hogy is mondják). Kartonált, vagyis nem keménykötésű, és viszonylag új könyv, július 14-én jelent meg. 
És szerencsére van anyukámnak törzsvásárlóija, szóval azzal (azt hiszem) további kedvezményt kapok a könyvre. Ajánlom nektek is, hogy ha viszonylag rendszeresen szoktál könyvet vásárolni, akkor készíttess ilyen kártyát, hiszen sok kedvezményt tudsz igénybe venni! (Részletek itt)

Neked mi a véleményed a könyvről? Oszd meg lejjebb, a  megjegyzésekben!

Üdv,
W 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése