2016/08/10

Könyvvásárlás: BOLT / INTERNET? | Vélemény

Az utóbbi napokban rendeltem egy könyvet az interneten (ha ezt a bejegyzést a szombathelyi alexandra könyvesbolt egyik eladója/alkalmazottja olvassa, elnézést kérek a figyelmetlenségem miatt, mert a plázába vitettem a könyvet).
Ugyanis az alexandrának van egy olyan "akciója", hogy ha a neten megrendeljük a könyvet, és megjelöljük, melyik helyi alexanda könyvesboltban szeretnénk átvenni, akkor 15% körüli árengedménnyel maximum 2 napon belül át is vehetjük a megjelölt könyvesboltban. Sajnos figyelmetlenségem miatt a plázát jelöltem ki átvételi pontnak, ami itt kint van a pokolban, és mióta a drága ÉNYKK kitörölte az 1-es buszjáratot, azóta átszállással tudok csak oda eljutni. És elnézést, de sajnos nem nagyon tudtam volna a napokban kijutni oda.
Szóval. Az alexandrának van ez az "akciója", amit szerintem nagyon sokan kihasználnak, és szerintem ez valóban nagyon szuper!
De mivel ugye rossz helyre vitettem a könyvet (tényleg sajnálom!), ezért kénytelen voltam kemény 2990 forintért megvenni a libriben, a 2540 forint helyett.
És ugye nekem van az a libri-kártyám. És hogy az mégis mi a francra jó, ha rá van írva arra a retkes blokkra, hogy van nyomorult 297 pontom, és akkor menjek vissza másnap, és akkor kapok 10% kedvezményt... na, ezzel mégis mit csináljak? Gyorsan nézzek ki egy könyvet (hmm, melyiket is válasszam?) aztán rohanjak be, hogy megvegyem? De amikor meg szükségem lenne rá, akkor meg nem kapok 1% kedvezményt sem! Az egésznek annyi értelme volt, hogy amikor csináltattam, akkor kaptam egy 20%-os cetlit, amit fel is váltottam. És akkor ennyi. Azóta már legalább 20 000 forintot levásároltam (illetve nem csak én vásároltam vele) és még mindig nem kaptam semmilyen kedvezményt. Na kérem, akkor hogy is van ez?
Meg persze van az a lehetőség is, hogy megrendeljük neten, aztán néhány száz forintért meg házhoz szállítják. Ez lelkiállapot kérdése, na meg türelem, mert azt ugyan nem fogják 2 napon belül kiszállítani. Maximum ha nagyon kicsi a forgalmuk. Vagy nagyon unatkoznak azok a kézbesítők.
De ha gondoljátok, rendeljetek csak interneten, de az még mindig jobb, mert a libriben is kapsz kedvezményt, ha neten rendeled meg. Mondjuk így is csak alig spórolsz mert ki kell fizetni a házhoz szállítást, szóval az igazából semmi.
De természetesen vannak kisebb webshopok, ahol néhány fityingért meg lehet venni. Igaz, az meg általában Budapesten vannak, vagy valami kisebb helyen, és a házhoz szállítás egy khm kissé drágább.
Neked mi a véleményed? Írd meg hozzászólásban!

Üdv,
W

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése