2015/09/23

Hajpakolás

A boltokban már régóta szemeztem a L'oreal Elseve Extraordinary Oil hajpakolással. De egyenlőre nem vettem meg, mivel féltem, hogy zsírosítani fogja a hajamat.
Egyik újságban találtam egy termékmintát ebből a hajpakolásból, és ki is próbáltam. Egy kicsit zsírosabbnak éreztem a hajamat, mondjuk az egy plusz, hogy nagyon finom illata volt, és valamilyen csillámok voltak benne, amit egyszerűen nem tudtam hova rakni. Azok mégis mit kerestek a hajpakolásban, a mai napig nem tudom.
Egyenlőre nem fogom megvenni, 1500 forintért láttam az üzletekben, mondjuk ÓRIÁSI, szóval nem csodálkozom!


Még használom a Gliss Kur Total Repair Intenzív Regeneráló hajpakolását, bár mondjuk szerintem annyira nem marad meg sokáig, mivel viszonylag sok kell a hajra, és a kiszerelése is kisebb, mint a L'oreal-é. Jó hajpakolás, ha rettenetesen gubancos a hajam, akkor csak megmosom a kedvenc samponommal (Head & Sholders-t használok) és felrakom a hajpakolásomat. Egy perc múlva lemosom, és lefutok, hogy megszárítsam. Még ha nem is tökéletesen, de sokkal jobban ki tudom fésülni a hajam, ráadásul finom az illata, és egészségesebb is. Nekem bejön, de nagyon gyorsan fogy... sajnos.


Egyenlőre ennyi hajpakolást próbáltam ki, de remélem, hogy még többet lesz alkalmam kipróbálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése