2015/09/03

BB krém

Még nem találtam olyan krémet, amire normális kommentek érkeztek volna a közésségi portálokon (pl. kremmania.hu) és nem nagyon szeretek kísérletezgetni, főleg azért, mivel a BB krémek nekem egy kicsit drágák a havi maximum 6000-es zsebpénzemmel, amiből félre kell tennem.

Sokaknak nagyon bejött a Nivea 5 az 1-ben BB krémje, én speciel még nem próbáltam, és néhányan a Garnier BB krémjére is nagyon jó véleményeket mondtak. Én nem vagyok nagy "BB krémes", de olvastam, hogy nagyon jó, mert tökre jól hidratál, meg el is fedi a bőrhibákat. Egyik barátnőm anyukája az AVON - nál dolgozik, és ő mondta, hogy ott a BB krém nagyon jó, a barátnőm is kipróbálta.

Én egyenlőre nem veszek BB krémet, ha nektek van valamilyen tippetek, hogy szerintetek melyik jó, vagy ti melyikkel szemezgettek, írjátok meg kommentben!

Lilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése